loading...
علمی تفریحی سرگرمی اینترنتی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سلام 0 78 hadi
هادی بازدید : 36 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

یک ماه پر از خبرهای داغ را برای مایکروسافت داشتیم ولی کسی باور می‌کرد که داغ ترین خبر، جدایی مدیر قدیمی و رهبر بخش ویندوز، آقای استیو سینوفسکی باشد؟ او در نامه‌ای خطاب به کارمندان مایکروسافت نوشته که پس از عرضه ویندوز 8 و سرفیس، تصمیم گرفته که «در جستجوی فرصت‌های تازه بر اساس این تجربیات» کمپانی را ترک کند و در جایی افزوده:

برخی افراد ممکن است شروع به گمانه زنی درباره این تصمیم یا زمان بندی آن کنند. می‌توانم به شما اطمینان دهم که هیچ کدام از این حرف‌ها نمی‌تواند صحیح باشد زیرا این یک انتخاب شخصی و خصوصی بوده که به هیچ وجه گمانه زنی ها یا نظریه‌ها درباره من، کمپانی یا رهبری آن را منعکس نمی‌کند.

استیو بالمر با نوشتن نامه‌ای خطاب به کارکنان مایکروسافت از جدایی آقای سینوفسکی و در دست گرفتن وظایف او توسط دو مدیر دیگر خبر داده؛ خانم جولی لارسن-گرین که از مدیران با سابقه اینترنت اکسپلورر، آفیس و رابط کاربری ویندوز است اکثر وظایف آقای سینوفسکی در زمینه توسعه ویندوز را بر عهده خواهد گرفت، همچنین وظیفه توسعه سخت افزارهایی مانند سرفیس را. آقای تامی رلر هم وظایف مربوط به جنبه های بازاریابی و بیزینس سیستم عامل را بر عهده خواهد داشت.

مایکروسافت در این زمینه اظهار نظری نکرده ولی AllthingsD و The Verge نوشته‌اند که این جدایی به خاطر تنش فزاینده میان سینوفسکی و سایر مدیران بوده. برخی منابع می‌گویند که نیاز به همکاری بیشتر بین بخش‌های مختلف کمپانی حس می‌شده ولی آقای سینوفسکی کسی نبوده که بتواند این کار گروهی را شکل بدهد زیرا تمام تمرکزش روی ویندوز و سرفیس بوده و به اعتنایی به سایر بخش‌های قلمرو بزرگ مایکروسافت نمی‌کرده.


منابع مختلف از این جدایی با واژه «اخراج» نام نبرده‌اند بلکه می‌گویند با وجود قریحه غیر قابل انکار آقای سینوفسکی، مایکروسافت به خاطر رویکرد و اخلاق او ترجیح می‌داده بدون وی و با شکل دادن همکاری بین بخشی بیشتر، به مسیر خود ادامه دهد و از این رو جدایی او کسی از حلقه مدیران ارشد را ناراحت نکرده. این داستان به نوعی برای شما آشنا نیست؟

هادی بازدید : 18 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)
تنها یکی دو ماه به آغاز بزرگترین نمایشگاه سالیانه تجهیزات الکترونیک، یعنی CES 2013 زمان باقی مانده و از هم اکنون شایعات درباره محصولات شرکت کننده در آن آغاز شده است. اگر به خاطر داشته باشید در رقابت تلویزیون های با کیفیت 4K در CES سال گذشته، ال جی، سونی و سامسونگ نمونه های اولیه محصولات شان را معرفی کردند.اما به نظر می رسد در نمایشگاه امسال سامسونگ قصد دارد در این زمینه گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.دیروز این شرکت ضمن اعلام اینکه تا کنون بیش از ۲۷ جایزه ابداعات CES را برای محصولات مختلفش برنده شده است، قصد دارد یک برگ ویژه را در نمایشگاه امسال رو کند: یک تلویزیون ۸۵ اینچی Ultra HD.

این تلویزیون قرار است داستانی تازه در میان هم نوعان خود باشد و نمونه اولیه یا پروتوتایپ آن با رزولوشن ۸ میلیون پیکسل به CES 2013 خواهد آمد. سامسونگ این محصول خود را بزرگترین UHD LED TV تجاری شده بازار می داند. هنگام صحبت درباره قیمت و زمان عرضه هم، این شرکت تنها به این نکته اشاره کرد که شما این صفحه نمایش را در CES2013 مشاهده خواهید کرد.

به گمانم بهتر است به جای رفتن به بازار و خرید یک تلویزیون فوق اچ دی ۸۴ اینچی ال جی، کمی صبر کرده و پس از مقایسه آن با گل سرسبد سامسونگ تصمیم گیری کنید.

هادی بازدید : 50 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)
سامسونگ و به کار‌بستن حداکثر توان برای ساخت اولین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر

طبق مطالب گذشته منتشر شده در هیلیا نیوز سامسونگ به احتمال زیاد اولین شرکتی خواهد بود که صفحات نمایش قابل انعطاف را به کاربران خود در سراسر دنیا معرفی می‌کند. اما آن چنان که از خبرها بر می‌آید گویا سامسونگ سرعت ساخت این صفحات نمایش منعطف را چندین برابر کرده است و این افزایش سرعت دلیلی نمی‌تواند داشته باشد جز احساس خطر از جانب سایر شرکت‌های بزرگ بازار!

در گوشی‌های ارائه‌ شده جدید بازار، اکثرا شیشه به عنوان ماده اصلی در ساخت صفحه‌نمایش جایگزین تلق پلاستیکی شده‌ است و شاید حال وقت آن رسیده‌ باشد تا این ماده با یک فناوری جدید به بازار ارائه گردد. با تحقیقات بیشتر انجام شده بر روی صفحات نمایش OLED مشخص شده‌ است که این صفحات توانایی مخلوط شدن با بسیاری از عناصر دیگر را دارند، بارز‌ترین مثال در این مورد فویل‌های فلزی هستند که با اضافه شدن به یک صفحه نمایش OLED ماده‌ای نشکن و منعطف می‌سازند که این مهم می‌تواند عمر یک گجت مثل گوشی هوشمند را تا چندین برابر حال‌حاضر افزایش دهد.

سامسونگ به طور رسمی‌اعلام نکرده که چه بودجه ای را برای ساخت و تولید انبوه صفحات قابل انعطاف هزینه کرده‌ است ولی با وجود رقبایی مانند شارپ و ال‌جی که به طور آشکار تلاش خود برای دستیابی به تولید انبوه این صفحات را اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد سرعت عمل سامسونگ و تیم سازنده بسیار بالا رفته‌ باشد. چنین روندی نیز متعاقبا این احتمال را افزایش می‌دهد تا در آینده ای نزدیک شاهد اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا از سوی سامسونگ موبایل باشیم. البته یکی از منابع آگاه اعلام کرده که این گجت جدید در ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد شد.

پس فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ برای تحکیم جایگاه خود در حوزه موبایل و تبلت چگونه بار دیگر دست به نوآوری خواهد زد. این گجت هنوز نیامده انتقاداتی تقریبا بی‌اساس را نیز در پی داشته است. بعضی از کارشناسان می‌گویند با توجه به هزینه‌ای که یک صفحه نمایش منعطف به قیمت اصلی یک گجت خواهد افزود مطمئنا هیچ کس از این ایده استقبال نمی‌کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ برای مثال آیا حاضرید ۲۰۰ دلار بیشتر برای داشتن یک گوشی هوشمند منعطف خرج کنید؟!


هادی بازدید : 20 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)



به گزارش جی اس ام طبق معمول گوگل بار دیگر نمودار درصدهای استفاده از نسخه های مختلف آندروید را به روز کرد
خبرخوب این است که آندروید 4 به بالاترین میزان استقبال خود رسیده است در ماه گذشته سهم آندروید 4 از یازار آندروید 7.1 درصد بود اما پس از گذشت تنها 1 ماه این سهم به 10.9 درصد افزایش پیدا کرده است.
علت این افزایش می تواند مربوط به شروع فروش گوشی های سری One اچ تی سی و گوشی گلکسی اس 3 باشد.
اما خبرهای بدی هم وجود دارند،درست است که سهم آندروید 4 افزایش پیدا کرده است اما باید توجه کنید که از عمر این نسخه ی آندروید 8.5 ماه می گذرد و در این مدت تنها توانسته به محبوبیت 10.9 درصدی دست پیدا کند.
مورد دیگر این است که 64 درصد از کاربران آندروید هنوز از نسخه ی نان زنجفیلی که 19 ماه از ارائه آن می گذرد استفاده می کنند و حتی موضوع بدتر از این هم وجود دارد و آن این است که 17.3 درصد از کاربران هنوز از نسخه ی فرویو که 26 ماه پیش عرضه شده استفاده می کنند،ضمنا هنوز کسانی هستند که از نسخه ی دوران عهد سنگی آندروید یعنی نسخه ی Eclair استفاده می کنند.

هادی بازدید : 48 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

 

شرکت سونی در مصاحبه با روزنامه ژاپنی نیکی از ورود نسل اول رایانه های لوحی خود تا اواخر تابستان خبر داد که با سیستم عامل آندروید گوگل کار می کند.

دنیا دات نت: برای همگان جای سؤال داشت که این شرکت بزرگ و معتبر در سطح دنیا هنوز به دنیای رایانه های لوحی وارد نشده بود و این استرینگر مدیر شرکت بود که از ورود رایانه لوحی تحت سیستم عامل آندروید گوگل تا پایان سپتامبر خبر داد.

پیش از این نیز شرکت سونی برای آخرین نسخه تلفن های همراه هوشمند خود نیز از آندروئید گوگل بهره گرفته بود. اوندا مدیر مالی شرکت سونی گفت: این محصول شباهتی به آی پد اپل دارد و تفاوت های چشمگیری با کتابخوان های الکترونیک خواهد داشت.

هنوز زمان دقیق عرضه محصول اعلام نشده است. باید منتظر ماند و دید که استراتژی سونی برای ورود به دنیای پر از رقیب رایانه های لوحی چه بوده است. این محصول شبیه پلی استیشن ۲ است یا وایو؟ جواب این سؤال را تا چند ماه آینده خواهیم گرفت

هادی بازدید : 62 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

 

BlackBerry فروش تبلت‌های خود را آغاز نموده است.

بلک بری که نامی آشنا در میان تولیدکنندگان تلفن همراه است در فوریه امسال تبلت خود را با نام PlayBook معرفی نموده بود و اکنون چند روزی است که فروش این تبلت‌ها را از آمریکا آغاز نموده است.

،این شرکت، تبلت‌های خود را در ۴ مدل ساده، WiMax دار، ۴G LTE، و ۴G HSPA+ و از ظرفیت ۱۶ گیگابایت عرضه می‌کند.

این تبلت‌ها همگی با صفحه نمایش ۷ اینچی با وضوح ۶۰۰ در ۱۰۲۴ هستند و قرار است برنامه‌های چک کردن ایمیل، تقویم، و دفترچه تلفن نیز به طور Native در آن‌ها به کار گرفته شود.

تبلت سیاه BlackBerry با ابعاد ۱۹۴ در ۱۳۰ در ۱۰ میلیمتر وزنی حدود ۴۲۵ گرم دارد و اسپیکرهای استریو، ۱ گیگابایت رم، پشتیبانی از EDGE و GPRS، از ویژگی‌های دیگر آن است.

PlayBook دارای درگاه microUSB است و از دو دوربین‌های جلویی و پشتی ۵ مگاپیکسلی و ۳ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. این تبلت از پردازنده دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی استفاده می‌کند تا برنامه‌های خود را در سیستم عامل BlackBerry Tablet OS اجرا نماید.

قیمت PlayBook نیز از ۵۰۰ دلار شروع می‌شود

هادی بازدید : 14 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)


 

شرکت فوجیتسو اعلام کرد که نخستین تبلت ضدآب دنیا را با نمایشگر 10 اینچی و با نام F-01D وارد ژاپن می‌کند و هنوز تصمیمی برای عرضه این محصول به دیگر کشورهای جهان ندارد.

این رایانه لوحی که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است، از طریق شرکت مخابراتی NTT DoCoMo و مبتنی بر شبکه مخابراتی این شرکت وارد ژاپن می‌شود و به همین خاطر با دیگر شبکه‌های مخابراتی سازگاری ندارد

برای این رایانه لوحی رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و تصاویر در نمایشگر چندلمسی 10 اینچی آن با کیفیت 1280 در 800 پیکسل به نمایش درمی‌آیند .شرکت فوجیتسو ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ تا عمق 10 متری آب هم با مشکلی مواجه نمی‌شود و در عین حال در مقابل گردوغبار و ضربات احتمالی وارد شده نیز مقاوم است.

هنوز قیمت نهایی این رایانه لوحی اعلام نشده است، اما فوجیتسو ادعا می‌کند این نخستین بار در جهان است که یک رایانه لوحی به صورت ضدآب تولید می‌شود

هادی بازدید : 19 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)


 

هر چند ممکن است شما هم مثل ما از تکرار شدن اسم گلکسی روی تمام تلفن ها و تبلت های سامسونگ خسته شده باشید، اما این تلفن جدید سامسونگ که ساعتی پیش در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون معرفی شد، دارای یک پروژکتور است که می تواند تصاویر اچ دی را تا سایز ۵۰ اینچ با روشنایی ۱۵ لومن روی پرده یا دیوار بیاندازد.
یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلفن Galaxy Beam نوشته شده که به کاربر اجازه می دهد تصاویر و ویدیو را از پروژکتور تلفن پخش کند. ضمن اینکه امکان پخش بازی ها نیز روی پروژکتور ۵۰ اینچی وجود دارد! تصورش را بکنید، می توانید بازی های اندروید محبوب تان را به جای نمایشگر کوچک ۴ اینچی روی دیوار بیاندازید و در اندازه ۵۰ اینچی بازی کنید.
به گزارش نارنجی، خود تلفن دارای پردازشگری دو هسته ای ۱GHz با اندروید ۲٫۳ است. نمایشگر هم ۴ اینچی و WVGA به حساب می آید. باطری هم ۲۰۰۰mAh است.
تلفن Galaxy Beam با ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم! ارایه می شود (این عدد به نظر غیر عادی می آید اما فعلا سامسونگ چنین اعلام کرده اما شاید اشتباه تایپی وجود داشته باشد) امکان اضافه کردن حافظه از طریق ورودی میکرو اس دی نیز تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.
دوربین های این تلفن هم شامل یک ۵ مگاپیکسلی و یک ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو است و قابلیت فیلم برداری به صورت ۷۲۰p وجود دارد.
سامسونگ هنوز چیزی در مورد قیمت و زمان ارایه به بازار این تلفن اعلام نکرده است

هادی بازدید : 14 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

معرفی تبلت فوق باریک توشیبا (+عکس )

توشیبا اعلام کرد در نمایشگاه CES 2012 از باریک ترین تبلیت دنیا رو نمایی کند. البته این تنها ترینی نیست که توشیبا قصد معرفی آن را دارد و خبرهای هیجان انگیز دیگری نیز از این شرکت در راه است.

باریک ترین تبلت حال حاضر جهان که Excite X10 نام دارد 10/1 اینچ است و وزنی معادل 558 گرم دارد که از آی پد 630 گرم سبک تر است.

این تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید 3.2 و پردازنده Dual Core با سرعت 1.2 گیگاهرتز و همچنین نمایشگری با رزولوشن 1280x800 پیکسل خواهد بود.

این تبلت هیجان انگیز دارای پورت های HDMI، USB 2.0 و Micro SD است و عمر باتری آن نیز 7 ساعت می باشد.

دوربین جلوی این تبلت 2 مگا پیکسل و دوربین پشت آن هم 5 مگاپیکسل است

هادی بازدید : 38 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)


شرکت فوجیتسو نسل جدیدی از تبلت‌های آینده را معرفی کرد که صفحه‌ نمایش آن شفاف است

IRIS تبلت پی‌سی است با صفحه نمایشگر OLED، لمسی و کاملا شفاف که طرف دیگر آن قابل مشاهده است.

این تبلتکه با استفاده از فن‌آوری بی‌سیم شارژ می‌شود توانایی اسکن اسناد، تصاویر و ترجمه متون را دارد.

از ویژگی‌های IRIS استفاده به عنوان یک مسیریاب کار‌آمد است بطوری که به جای نشان دادن نقشه روی صفحه، مسیر را روی خیابان ترسیم می‌کند.

دیگر ویژگی‌ آن قابلیت تقسیم صفحه نمایش برای استفاده همزمان دو کاربر با دو برنامه متفات است.

همچنین قابلیت شفافیت این تبلت برای طراحان داخلی یک گزینه مناسب است به طوری که برای درک بهتر می‌توانند طراح‌های خود را در فضای واقعی بررسی کنند.

هادی بازدید : 43 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (1)

 

این دستگاه قابل حمل است و بیشتر در اورژانس استفاده میشود و به خاطر صرفه جویی در زمان به کار میرود...



ی طراح این دستگاه میگوید:این دستگاه به کاهش زمان در رادیولوژی کمک میکند. این دستگاه با استفاده از همان تکنولوژی تصویربرداری دندان وجود دارد





که در حال حاضر و آن را به واحد جمع و جور و قابل حمل است که می تواند ازشکستگی استخوان و یا اختلالات دیگر را تشخیص دهد



هادی بازدید : 26 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

 

در میان همه خبرهای مربوط به نمایشگاه بارسلون، این یکی مربوط به نمایشگاه نمی شود. اما در این گیر و دار، سایت BGR ادعا می کند به مشخصات فنی اصلی گلکسی S III دست یافته است.
تلفنی که قرار است چند وقت دیگر و در ماه می در یک مراسم مجزا توسط سامسونگ معرفی بشود. به هر صورت «بی جی آر» می گوید اینها مشخصات فنی قطعی این تلفن هستند:
- پردازشگر ۱٫۵GHz چهار هسته ای Exynos ساخت سامسونگ.
- نمایشگر ۴٫۸ اینچی تمام اچ دی ۱۰۸۰p با نسبت ۱۶:۹
- دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی.
- بدنه سرامیکی
- پشتیبانی از نسل چهارم شبکه موبایل LTE
- اندروید ۴٫۰


هادی بازدید : 51 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

 

یک تبلت جالب و جدید به بازار پر رونق این محصولات معرفی شده است. این تبلت ساختاری کم‌مصرف دارد و برای کار دانش‌آموزان در کلاس درس طراحی و تولید شده است.

این تبلت که اولین بار در نمایشگاه CES رونمایی شده محصولی از شرکت Marvell است که با مدل OLPC XO 3/0 به بازار معرفی شده است.

این تبلت مجهز به پردازنده Marvekk Armada PXA618 SOC و مبتنی بر Wi-Fi است. این محصول امکان سازگاری با سیستم‌عامل‌های آندروید و لینوکس را داشته و قرار است در 42 کشور مختلف و با 25 زبان متفاوت در اختیار 4/2 میلیون نفر از کودکان قرار بگیرد. نمایشگر این دستگاه امکان دیدن تصاویر در نور خورشید را هم به کاربرانش می‌دهد.
شرکت

Marvell اعلام کرده است که این تبلت را از ماه مارس به بازار عرضه می‌کند. با این حال اما این شرکت هنوز اطلاعاتی را درباره قیمت عرضه این محصول اعلام نکرده است.

هادی بازدید : 38 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)
ایتنا - ارتش آمریکا قراردادی به ارزش بیش از 21 میلیون دلار برای بالا بردن سطح امنیت آندروید منعقد کرده است.
آندروید به میدان جنگ می‌رود


دارپا (DARPA)، واحد تحقیقات نظامی وزارت دفاع آمریکا، قصد دارد دستگاه‌های آندرویدی را به میدان جنگ‌های واقعی بفرستد.

این مرکز تحقیقاتی در اندیشه گردآوری برنامه‌نویسان برای نوشتن برنامه‌های ویژه دستگاه‌های مبتنی بر آندروید است که بتواند نظامیان را در جنگ یاری دهد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وی‌تری، بر این اساس، دارپا قراردادی با شرکت امنیتی Invincea منعقد کرده که طی آن قرار است این شرکت به تعمیق امنیت آندروید بر طبق نیازهای ارتش بپردازد.

ارزش این قرارداد ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار اعلام شده است.

این مبلغ طی چند سال آینده به Invincea پرداخت می‌شود.

با گسترش تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در دست سربازان، این دستگاه‌ها باید بسیار مطمئن و ایمن بوده و بتوانند در برابر خرابکاری‌های احتمالی دشمن که می‌کوشد با ترفندهای سایبری، داده‌های ارزشمند نظامی و لجستیکی را شکار کند، به خوبی مقابله نماید.

Invincea تا کنون نرم‌افزارهایی برای ایمن‌سازی تجهیزات آندرویدی که نظامیان در افغانستان به کار می‌برند، تهیه و ارائه کرده است.

به گفته آنوپ گاش (Anup Ghosh) مدیر اجرایی Invincea، چنین سرمایه‌گذاری‌هایی که توسط دارپا و ارتش ایالات متحده صورت می‌گیرد، از نیاز مبرم به ایمن‌سازی دستگاه‌های موبایلی حکایت دارد
هادی بازدید : 44 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

بعد از گلکسی نوت ۲ و دوربین گلکسی، شعبده‌بازی سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین ادامه یافت و این بار سامسونگ با معرفی محصولات ویندوز ۸ به راستی همه را متوجه خود کرد.

نخست نوبت تبلت هیبریدی یا تبلت-پی‌سی ویندوزی سامسونگ بود: این تبلت ATIV نام دارد که ظاهرا باید به صورت اَتیو آن را تلفظ کرد.

در ابتدای نمایش این محصول، با جدا کردن نمایشگر از کیبورد، سامسونگ خواست روی این ویژگی مانور بدهد، البته پیداست که این ویژگی تازگی ندارد و آسوس قبل از سامسونگ دست به این ابتکار زده است.

اتیو، از وافای و پروتکل‌های ارتباطی ۳G و ۴G پشتیبانی می‌کند و مثل گلکسی نوت، قلمی برای پیشبینی شده است که که ۱۰۲۴ سطح فشار را تمیز می‌دهد.

نمایشگر اتیو دو مدل دارد، مدل اسمارت و مدل پرو.

مدل اسمارت، ۱۱٫۶ اینج است، دو گیگ رم دارد، ۷۵۰ گرم وزن دارد و باطری آن ۱۴ ساعت می‌تواند نیروی لازم را فراهم کند. پردازشگر این مدل اتم است و ظاهرا در تست‌های اولیه که توسط کارشناسان سایت slashgear صورت گرفته است، مقداری تأخیر در اجرای اپ‌ها در این مدل محسوس بوده است که معلوم نیست به خاطر پردازشگر ضعیف آن بوده است یا مشکل نرم‌افزاری و به خاطر استفاده از نسخه‌های پیش از نسخه‌ نهایی ویندوز. همچنین به نظر می‌رسد که کیبورد سامسونگ به پای کیبورد سرفیس مایکروسافت برسد.

حتی با در نظر گرفتن، کیبورد هم ضخامت این تبلت بسیار کم است: فقط ۱۹٫۹ میلیمتر. قیمت این مدل با کیبورد ۷۴۹ دلار و بدون آن ۶۴۹ دلار در بازار آمریکا خواهد بود. د

اما درست به مانند سرفیس مایکروسافت، اتیو هم یک مدل Pro دارد. مدل Pro پردازنده Core i5 دارد، ۴ گیگ رم دارد و این یکی ۸ ساعت می‌تواند شارژ نگه دارد. هارد این مدل ۲۵۶ گیگ است که دو برابر مدل اسمارت است. این مدل ۸۸۴ گرم وزن دارد.


اما محصول بعدی سامسونگ یک تبلت ویندوزی به نام تبلت ATIV بود.

این تبات ۸٫۹ اینچی است و ۵۷۰ گرم وزن دارد، این مدل USB‌ و خروجی HDMI‌ هم دارد.


اما سامسونگ در ادامه با معرفی اولین گوشی ویندوز ۸، قبل از نوکیا همه را غافلگیر کرد، گوشی‌ سامسونگ ATIV S نام دارد.

مشخصات این گوشی:
- صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی با فناوری HD Super AMOLED
-8.7 میلیمتر ضخامت و طولو عرض ۱۳۲٫۷ در ۷۰٫۵
- دوربین ۸ مگاپیکسلی
- ATIV S، از پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی که احتمالا پردازنده S4 شرکت Qualcomm خواهد بود،‌ استفاده می‌کند.


 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورداین وب سایت ؟
    به کدام بخش وب سایت علاقه مندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 424
  • بازدید کلی : 7,690
  • کدهای اختصاصی
    http://hsa3.rozblog.com/Contact: [-Contact_Site-]
    ایمیل خصوصی : [-Contact_Email-]
    نام : [-Contact_Name-]
    موضوع : [-Contact_SubJect-]
    پیام : [-Contact_Message-]
    شکلک : [-Contact_Smile-]
    [-Contact_Captcha_Img-]
    کد امنیتی : [-Contact_Captcha-]
    [-Contact_Button-]